Mimpi hanya sekadar mimpi


3055038207_1_3_gotatu7e_large



Bodohnya aku nie.. kenapaku tak leh terima ko ade mak we.... aku tak tau apasal ngn aku nie.. aku nak nangis tapi air mata tak nak keluar .. tapi hati aku sakit sangat ... walaupun air mata tak menitis ... aku bagaikan terasa yang hati aku tengah menangis sekuat kuatnya... Hey syikin .. terima jelah ko tu tak layak untuk die.. macam lah die ingat ko kan.... dan ko tak pernah bagi tau die perasaan ko kat die.. sbb ko takutkan.. takut sangat dengan perkataan pergi cari timba tu .. ha ambik lah nie balasanya .. kan die dah ade orang lain... selama nie mimpi yang ko nak bersama die padam kan jelah.. ko bukan layak untuk die.. kenapa hati aku tak boleh berhenti nangis..nie.. dahlah berhenti lah.. die tak kenal ko pun kenapa ko nak sangat die.. lupakan jew die.. YA ALLAH tolong lah aku .. aku tak sanggup macam nie.. selama nie aku pendam perasaan aku kat semua orang yang aku suke die... tapi sekarang aku perlukan teman untuk berbicara ... dan tak ada siapa pun nak legakan hati aku yang terluka nie... sejak dulu aku sentiasa bermimpi kan die jadi milik aku.. tapi sekarang ??? betul kata orang kalo mimpi takkan kemana... bile ko on9 hati aku teringin nak chat ngn ko.. tapi otak aku sentiasa pikirkan perkataan MALU dan TAKUT... Kenapa aku mcm nie .. dah lah lupakan jew die.. ko tak bermakna pada die.. entah die anggab ko kawan die ke tak .. tapi ko dah bermimpi yang die jadi milik ko.. Kalo lah aku nie berani .. kalo lah aku nie tak malu.. mesti mimpi akan jadi kenyataan.. tapi sekarang.. mimpi hanya sekadar mimpi..

No comments: