Gone

Image001353255545123vuz0xe_large

Daripada hati aku tersiksa.. memikirkan kau.. baik aku buat keputusan akhir nie.. aku akan deactive kan fb aku .. dan lupakan kau.. kalau aku diactive kan blog aku .. aku tak boleh .. bukak ko punya fb.. dah hati aku.. tak kan terasa sakit... lagi.. setiap kali aku bukak fb .. tau kenapa tangan aku sentiasa nak taip nama kau... dan hati aku juga sentiasa nak lihat fb kau.. dengan cara nie.. jew aku dapat melenyapkan kau dari minda dan hati aku nie... setiap kali aku bukak fb kau.. dan nampak relationship kau dengan die.. hati aku rasa sakit sangat sampai air mata aku jatuh kepipi.... dan setiap kali aku bukak fb kau dan aku bukak fb awek kau tu.. dan aku baca status die.. pasal kau... aku rase nak menjerit jew.. maybe aku cemburu die dengan kau.. tak pew lah aku akan juba lupakan kau.. aku tau .. aku tak setaraf kau.. aku terima tu semua.. so selamat tinggal kepada kau.. 

No comments: