Sebab sebenarnya. ..

Hai .. assalamualaikum.. korang sehat ... ari nie syikin nak citew pasal sorang budak nie.. syikin nak citew pasal dia sebab .. die cakap yang  bile die pandang syikin.. syikin jeling.. bilew syikin pandang kawan die syikin senyum.. so die marah kat syikin dan bagitahu semua orang yang syikin suka kawan die.. padahal die tak tau kenapa syikin jeling die .. syikin jeling die sebab die.. buat syikin meluat dengan perangai dia tu... syikin senyum  kat kawan die pun sebab kawan die tak lah menjengkelkan macam die... yang syikin marahnya sebab die sibuk nak bagitahu semua orang pasal yang syikin jeling die.. sampai budak tusion pun die nak bagi tahu.. dasar budak suka mengadu..  mula2 memang lah aku layan tapi kalo  dah sampai budak tusion tau dah lebih tu bro... lagi2 budak tusion tu aku kenal ... kau lagi buat aku menyampah dengan kau . Tau tak... Please lah stop buat macam tu.. kalo ko tak nak aku jeling ko lagi... dan stop buat perangai yang boleh membuatkan orang lain meluat tengok ko...  aku tau ko sebenarnya tak macam tu.. sebab aku dah lama kenal ko dah 3 tahun  kite kawan. . Tapi boleh ke orang lain terima perangai kau tu.. please lah wahai.. anak adam..  berhenti buat macam tu...Aku harap kau paham kenapa aku jeling kau ...

No comments: