Takut kehilagan kawan..


Tumblr_lz6gqhxrca1r6h75bo1_500_large_large

Betul kew disebabkan cinta kite boleh putus kawan?.Aku ada sorang kawan nie die gembira gilew bila die couple ngn seseorang nie.. aku pun turut lah gembira ngn die .. tapi sejka kebelakagan nie die makin jauh dengan aku sedih kot .. tau lah die bercinta tapi jangan lah lupakan aku .. aku tak tau kenapa aku nak nanges dan sakit ati ngn die.. tadi kat sekolah pun aku mcm x dew mood ngn die .. tapi aku tak leh tunjuk yang aku sakit ati ngn die so aku buat bodoh jew ... dulu aku pernah tanya die kalo ko couple mesti ko lupa aku kan tapi die ckp die x kan lupakan aku tapi ape sekarang die lupakan aku .. ape nie ..ko tau tak aku sedoh gilew kenapa ko buat aku mcm nie.. aku tau lah aku nie bestfriend ko jew bukan boyfriend ko tapi kite dah kwn lama jangan lah buat aku mcm nie.. nak nanges tau tak ... sekarang aku baru rasa mcm mana rasanya ditinggalkan oleh kawan baik sendiri.. disebabkan cinta kwan baik berpisah... 

                                                        Kenapa Ko Lupa Janji Ko...

No comments: